Ο πελάτης που κάνει αγορά από απόσταση (online) έχει δικαίωμα να κάνει αίτηση υπαναχώρησης και επιστροφής του προϊόντος που αγόρασε μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που το παρέλαβε. Το προϊόν πρέπει να παραληφθεί από την εταιρεία εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποστολής της αίτησης υπαναχώρησης . Το προϊόν πρέπει να παραληφθεί στην ίδια κατάσταση στην οποία και παραλήφθηκε από τον πελάτη, στην αρχική του κατάσταση, απολύτως άρτιο, εντός της εργοστασιακής του συσκευασίας, μη χρησιμοποιημένο, μη ανοιγμένο, και χωρίς φθορές στο προϊόν ή την συσκευασία του, συνοδευόμενο από όλα τα παρελκόμενα και συσκευαστικά του. 

Η επιστροφή, για να γίνει δεκτή, θα πρέπει να συνοδεύεται από τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο). Δεν γίνεται δεκτή επιστροφή στην οποία το προϊόν έχει εμφανή σημάδια χρήσης ή κακομεταχείρισης. 

Για προϊόντα που δεν επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση, με ταλαιπωρημένες συσκευασίες, ανοιγμένα, χρησιμοποιημένα κλπ , των οποίων η αξία κρίνεται απομειωμένη, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα αντίστοιχης απομείωσης της επιστροφής χρημάτων και σύμφωνα πάντα με την κατάσταση του προϊόντος που επεστράφη. Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Στην περίπτωση που το προϊόν απεστάλη σε αυτόν χωρίς επιβάρυνση μεταφορικών, τότε επιβαρύνεται και με τα έξοδα της αρχικής αποστολής του σε αυτόν. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό. Ο πελάτης φέρει ευθύνη για οποιαδήποτε μείωση της αξίας του προϊόντος προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του (Ο χειρισμός και η εξέταση του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται με τον τρόπο με τον οποίο θα επιτρεπόταν στον πελάτη η διενέργεια αυτών σε κάποιο φυσικό κατάστημα της εταιρίας). 

Μπορείτε να κατεβάσετε την αίτηση υπαναχώρησης εδώ

Επιστροφές προϊόντων δεν γίνονται δεκτές όταν:

  • Αφορούν Παραγγελίες που έγιναν ηλεκτρονικά (online) αλλά παραλαμβάνονται και εξοφλούνται στο φυσικό κατάστημα Princess καθώς αυτές δεν νοούνται από απόσταση πωλήσεις.
  • Αφορούν προϊόντα που παραγγέλθηκαν ή κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή (custom) ή είναι σαφώς προσωποποιημένα.
  • Αφορούν προϊόντα για τα οποία έγινε ειδική παραγγελία για λογαριασμό του πελάτη κατόπιν προκαταβολής ή εξόφλησης και δεν ανήκουν στο προγραμματισμένο στοκ της εταιρείας.

Σε περίπτωση που το προϊόν σας θα πρέπει να επιστραφεί στην εταιρία μας, είτε λόγω κατασκευαστικού προβλήματος ή λόγω λανθασμένης αποστολής από την εταιρεία μας, η επιστροφή του θα γίνεται δωρεάν και αποκλειστικά με την ACS courier, με χρέωση παραλήπτη, στη διεύθυνση 28ης Οκτωβρίου 232, 67100, Ξάνθη.

Σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου 2251/1994 άρθρο 3 παρ. 4 που αφορά τις αγορές από απόσταση (online), η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αίτησης υπαναχώρησης του πελάτη και με την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει επιστραφεί. Η Εταιρεία μας θα επιστρέψει το ποσόν της αγοράς μετά την παραλαβή του προϊόντος στις αποθήκες της και τον έλεγχο αυτού. Η επιστροφή χρημάτων γίνεται αφού πρώτα τα επιστρεφόμενα προϊόντα ελεγχθούν ως προς την κατάσταση τους από τους αρμόδιους υπαλλήλους της Εταιρείας και των καταστημάτων μας. 

Για την επιστροφή χρημάτων 

  • Eάν η εξόφληση έχει γίνει με πιστωτική / χρεωστική κάρτα τότε η εντολή επιστροφής χρημάτων δίνεται άμεσα από εμάς και τα χρήματα πιστώνονται στην κάρτα σας σε 3-5 εργάσιμες ανάλογα με την τράπεζα έκδοσης της κάρτας σας.
  • Εάν η εξόφληση έχει γίνει τοις μετρητοίς σε κατάστημα της Εταιρείας μας τότε τα χρήματα επιστρέφονται με την επιστροφή των προϊόντων.
  • Εάν η εξόφληση έχει γίνει με αντικαταβολή τα χρήματα επιστρέφονται μέσα σε διάστημα 14 εργάσιμων ημερών.